Gy.I.K.

Gyakran ismételt kérdések és válaszok

Kapcsolatfelvétel

Ha emailt írok, vagy a weboldalukon veszem fel Önökkel a kapcsolatot, mikor kapok választ?

Igyekszünk minden levelet aznap, legkésőbb a következő napon megválaszolni.


Telefonon egyeztettem időpontot Önökkel, kell még email-t is írnom ezen felül?

Nem szükséges, ha a kollégánkkal minden fontos részletet leegyeztettek, ott leszünk a megbeszélt időpontban.


Több telefonszámot is látok a weboldalon, melyiket hívjam?

A feltüntetett számok bármelyikét. A telefont nem adminisztrátor veszi fel, hanem olyan kollégánk, aki a konkrét munkát el is végzi. Ha éppen nem ér el minket, amint lehetőségünk van rá, azonnal visszahívjuk. Ha azonban hétvégén venné igénybe a szolgáltatást, akkor a +36-20/344-2462-es számon tud az illetékes kollégával egyeztetni.


Árajánlat

Az ár táblában láttam feltüntetve a "Minimális vállalási összeg" kifejezést. Az mi?

A minimális vállalási összeget alkalmazzuk akkor, mikor csak egy kisebb bútor, pár m2 szőnyeg stb. kerül tisztításra, melynek alapösszege egyébként csak pár ezer Ft lenne. Ez a 15.000 Ft az ún. kényelmi szolgáltatás díja, s hogy ez mennyire rentábilis, azt a megrendelőnek kell eldöntenie. Egy db széket is nagyon szívesen kitisztítunk, de ezzel az összeggel akkor is számolni kell.


Miért kíváncsiak a tisztítandó bútoraim paramétereire?

Minél több részletet árul el nekünk, annál pontosabb ajánlatot tudunk adni Önnek telefonon vagy email-ben. A bútorok nagysága, a használt anyag típusa is különböző lehet, ami befolyásolja az árat.


Mitől függ, hogy mennyibe fog kerülni a tisztítás?

Bár hosszú évek során nagy tapasztalatra tettünk szert, telefonon néha csak nagyságrendi árat tudunk adni, mert akad olyan feladat, amit látnunk kell a helyszínen, tudnunk kell pontosan mivel is állunk szemben. A végső árat a tisztítandó bútorszövet fajtája, a bútor vagy szőnyeg mérete, és annak szennyezettsége határozza meg. Amennyiben a munkavégzés előtt ezek alapján drasztikusan változna az előre közölt ár -amire eddig nagyon ritkán került sor- még lehetősége van a megrendeléstől elállni.


Tudok fizetni kártyával?

Jelenleg készpénzes vagy azonnali utalásos fizetésre van mód. Illetve cégek számára nagyobb összeg esetén és visszatérő megrendelőként a számlát lehetőség van pár napos átutalással is rendezni.


Fizetős parkolási övezetben lakom, ezt külön felszámolják?

Nem. Ezt a vállalási ár már tartalmazza.


Az Önök árainál találtam sokkal kedvezőbbet. Ez hogyan lehet?

Mi az árainkat az elvégzett munka minőségének a tükrében határoztuk meg, amelyért felelősséget is vállalunk. A legmodernebb gépekkel és a leghatásosabb, de egyben legkíméletesebb szerekkel dolgozunk annak érdekében, hogy Ön biztosan elégedett legyen, ne veszélyeztessük az egészséget és ne tegyünk kárt a tisztítandó bútorban, szőnyegben vagy matracban sem. Az olcsó szolgáltatás nem véletlenül kerül annyiba.


Munkavégzés a helyszínen

Kicsi gyermekeim vannak, mennyire hangos a kárpittisztító gép?

Úgy szoktuk mondani, hogy "karakteres". Bár nagyon nagy teljesítményű gépekkel dolgozunk, hangra nem hangosabb, mint egy nagy porszívó. Csukott ajtó mögött a családtagok számára sem zavaró.


Ott lehetek és nézhetem miközben dolgoznak?

Örülünk minden kérdésnek, vagy ha érdeklődnek a folyamat iránt, de nincs bajunk a magánnyal sem. :-)


Már elkezdték a munkát, de eszembe jutott még más is, amit szeretnék kitisztíttatani - mit tegyek?

Szóljon bátran, az esetek többségében úgy készülünk, hogy ez is bele van kalkulálva, legrosszabb esetben ott a helyszínen meg tudunk beszélni egy következő időpontot.


Bársony és plüss bútoraimon a száradás után csíkokat fedeztem fel, ezzel mi a teendőm?

Vannak olyan típusú anyagok (ilyen pl.: a bársony és plüss) amelyek szálirány ellen simítva más árnyalatúak lesznek. Ez létrejöhet tisztítás alatt is, amely a használat során a szálak rendeződése után teljesen eltűnik.


Szeretném, ha elvinnék a szőnyeget és tisztán hoznák vissza, esetleg elvihetem Önökhöz is?

Erre nincs lehetőség. Cégünk olyan technológiát alkalmaz, amellyel mi a helyszínen Önnél tudjuk elvégezni a tisztítást. Ez mindkettőnk számára praktikus, mert nem kell két időpontot egyeztetni egyszer az el- másodszor a visszaszállításra. Nem kell napokat várnia a szőnyeg elkészültére. A környezetet sem terheljük azzal, hogy két oda-vissza út üzemanyagának égéstermékét juttatjuk a levegőbe.


Alkalmazott technológia, gépek, tisztítószerek

Milyen tisztítószereket használnak?

Cégünk egy több mint 185 éves amerikai cég, több évtizedes kutatómunkája eredményeként megalkotott biológiailag lebomló, allergénmentes tisztítószereit használja (Legend Brands/Chemspec), valamint lehetőség van a vadonatúj technológiát képviselő probiotikus (Genesis Biosciences) szerrel is megrendelni a szolgáltatást. Ezek a termékek nem háztartási célra gyártott szerek és nem házilag előállított anyagok (mint több kárpittisztító szolgáltatónál). Egészségre, emberre, állatra, növényre teljesen veszélytelenek.


Milyen gépeket használnak?

A legkorszerűbb, ipari célra gyártott kárpittisztító gépparkkal (Kleenrite) dolgozunk. Ez teszi lehetővé, hogy több olyan kárpitot is ki tudunk tisztítani, amit versenytársaink el sem vállalnak.


Mennyi idő múlva lesz használható a bútor/matrac/szőnyeg?

A tisztítás során használt víz és tisztítószer 90-95%-ban eltávolításra kerül így a száradás néhány óra és nem több nap. Ideális körülmények mellet 4-6 óra.Előfordulhat, hogy a nagy szennyezettség miatt több tisztítóanyagot kell használnunk, ilyenkor természetesen a száradás is tovább tart. Fontos a száradáshoz a helyiség levegőjének mozgása, cserélődése. Ezt biztosíthatják páraelszívóval, klímával vagy az ablakok, ajtók nyitva hagyásával.


Mennyire kell „előkészülnöm” a tisztításhoz?

A tisztítandó bútorokat, matracokat, szőnyeget nem kell áthelyezni. A használat helyén tisztítjuk úgy, hogy csak a tisztítandó felület (matrac, szőnyeg, bútorkárpit) lesz szükségszerűen nedves, a körülötte lévő tárgyak, padló, fal nem. Akkora helyre van szükségünk, hogy minden felületet elérjünk.


Miért bennünket válasszon?

A jelenleg elérhető legmodernebb technológia, és a célzottan kárpittisztításra készült minőségi szerek alkalmazásával az általunk elvégzett munka után a kárpit gyorsabban szárad, és sokkal tovább marad tiszta.

Gyakorlott, több éves tapasztalattal rendelkező kollégáink cipővédőben, gumikesztyűben, tiszta ruhában, egészségesen, kérés esetén maszkban dolgoznak.

Az elvállalt munkát teljes egészében elvégezzük nem csak részben.

A megbeszélt időben pontosan kezdünk. Velünk nem járhat úgy, hogy nem jelenünk meg.

Az évek során számtalan élethelyzettel találkoztunk már, ahol szükségessé vált a kárpittisztítás – minden munkánkat teljes diszkrécióval végezzük.